ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }

Tuesday, January 4, 2011

goodbye perak...

today is the 3rd day aku kat shah alam....penat la jugak dok cni, hari2 naik bukit. tapi seronok.... rase rendah diri pn ade kat cni. yela, classmate pn tua dari aku, tak sangke aku dah sampai cni, yela, dah futute study ke peringkat yang lebih tinggi, sape tak takut. lg2 aku yang tak abis diploma ni. rase macam kurang ilmu di dada ni.. dalam2 takut tu excited jgk nak belajar benda baru, ngan lecturer baru, so, dah tak boleh nak seronok2 cam diploma dulu, kne la struggle n try dapat dekan jgk this semester. buktikan kat semua org aku boleh, tak dapat dekan pn its okay kalau 3 pointer and above...aku terima dgn redha. syukur sgt2 sebab diberi peluang bagini... abis belaja, cpt keje then happy kan parent aku. insyaallah...amin....

No comments:

Post a Comment