ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }

Tuesday, February 8, 2011

boshan!!!

hye sume..hari ni aku bangun agak lewat, dalam kol 10 gitu....huhu...lek suda, kelas kol 2 t beb...bangun je makcik2 kolej datang wat spot check kat bilik aku. bangun2 terus segar dengar free lecture dr dy sebab bilik bersepah yg amat. haha, kitorg sbilik ni pn angguk je la, tak bley ni la, tak ley tu la....bosan jeh.. biase la, baru bangun tak kan nak kemas makcik... kitorg ni tak macam makcik jangka taw.


so, moral of the story, jgn sepah2 law pinjam bilik org, even pinjam 1sem pn, kne sentiase kemas, law tak makcik2 kolej marah ye kawan2, sy pn tak mampu nak berkata2 waktu tu... hehe, biase la cakap blakang2 kan....keh3...


this saturday, aku dapat baju dinner, thanks kepada makcik kesayanganku, sawari sofia kerana sudi meminjamkan bajunya kat aku...tak payah overbajet nak beli lagi diz sem... huhu.... jgn jeles ye, baju cantik sangat, aku tau, kawan2 ku terpegun melihat dari jauh sahaja tengok aku ala2 riak memakai baju yg vouge giler tu....hahahha.....arabian night......kat mane? PD jeh....bosan.....

No comments:

Post a Comment