ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }

Monday, March 21, 2011

hana tajima...


hye readers... hari ni aku nak cerita tentang tajuk diatas.. hana tajima:fashion icon untuk remaja bertudung.. yes! aku adalah salah seorang peminat fashion dari hana tajima. salu jugak tgk video die. mmg takde reason actually untuk muslimah tidak bertudung sebenarnya. mmg la tak menutupi keseluruhan tubuh badan, tapi ada lah jugak identiti muslimah kat diri seorang remaja perempuan...



sekarang ni banyak hijab tutorial kat youtube, n blog2.. aku salu jgk try style hijab hana tajima untuk experiment, cantik jugak.tak susah actually pakai tudung. orang kata untuk tutup aib kan? banyak lagi sebab kenapa kita kena bertudung. ceh, cakap cam aku ni bagus je kan. takde la...hak masing2.. aku pun tak baik sangat, tapi dalam proses nak perbaiki diri.. huhu...

ade macam hana tajima tak? hehe

mestilah tak..sape yang cakap same tu mmg perli tu... haha...tata guys....muah3

5 comments: