ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }

Thursday, March 21, 2013

entry baru... =)

ASSALAMUALAIKUM sahabat belogku sekalian. . . ....

rasa nya dah lama sangat tak update belog ni. sejak dua menjak ni rindu sangat nak berblogging. rindu nak syok sendiri dalam belog even kat social account yang lain pun update status syok sendiri (lebih2 twitter haha). nak update blog yg dah lame bersawang ni pun kena ada mukadimah dulu kan, takkan nak tetiba cerita sal entry yang sebenar2nya saya kongsi. saya sempat usha belog follower saya yang masih aktif. boleh tahan, info u olls boleh saya adapt dalam kehidupan seharian saya. 

BLOGGING......

sebelum ni, saya blogging sebab nak hilangkan tension. tulis ape yang kena mengena dengan diri saya. saya update pasal diri saya, share entry fasal tips fesyen, dan macam2 lagi lah. tak ada arah. lama2 baru tahu yang blogging ni banyak genre nya. i love to read beautiful nara punya blog. addict gila. fasal gosip jer, tapi dia ade la jugak selit2 info terkini. berguna jugak la blog dia tu.

saya suka usha2 blogshop. selalunya untuk compare harga kat situ dan kat kedai/butik kat luar sana. actually, suka mengusha je. beli nye baru berapa kali ( memang hobi window shopping)

anyway.. tajuk ni jugak saya bawak untuk jadi tajuk research saya. about Fashion Blogger. tajuk ni tengah in sekarang. macam2 sekarang urusan guna sistem atas talian ni. dengan teknologi sekarang ni, kita tak boleh elak dengan benda2 ni sume. bukan takde masa nak buat manual, tapi apa salahnya kemudahan dah ada depan mata, guna aje lah kan. lagipun urusan ni menjimatkan! (tu yang penting....=) ) 

oleh itu, makin rajin lah saya berblogging. nak dapatkan feel yang lebih untuk menjayakan projek saya yang terakhir ni. hah! mmg dah final semester pun. dalam berapa minggu saya kena siapkan 4 rekaan dan fashion show untuk mempersembahkan rekaan2 saya itu nanti... 

to be continue............

1 comment:

  1. Gudluck then. Jangan semangat sekejap sekejap je. Hahaha

    ReplyDelete